Jasper en Inge op Reis

Routeburn en Milford Sound

Routeburn Track

Reacties

Reacties

Wout

Jemig wat een mooie plaatjes weer! Wel jammer van dei B&L Fleece...

Have fun!

Makkie

Goed dat je B&L nog steeds sponsort. Ga er binnenkort vandoor en zal de ere in traditie houden... Ik heb em al ingepakt!

Jasper

Precies, als we moeten wachten tot we een fleece krijgen van inline-skate.nl dan komen we nergens :-)
Reizen per fiets is denk ik de beste manier om een land goed te zien (alleen iets te vermoeiend voor mij denk ik). Goeie reis!!!

bossie.....

Jas,

niks over dat mooie blauwe fleece hoor, kleurt toch mooi bij de achtergrond..... En ook al staat er (ergens) B&L op, op de foto is het niet te zien. Wout is jaloers...
Wout, je mag die van mij hebben hoor, mij past ie toch niet meer..... ( Maat S en 1x op 90 klein nulletje C gewassen.... )
Jasper, geniet van de rijst daar en groetjes aan Ing. ( koers vandaag 3,56 )

Robina

Ik heb hem ook nog, komt van pas he dat B&L fleece vest. veel kan je dr ook niet aan verpesten hihi!
Misschien neem ik hem mee naar Laos dit jaar.

Have fun en geniet nog zolang je kan!!!!
Groetjes Robina

Ashwin

JJ,

Leuk hoor...die B&L fleece.Het is echt uitverkocht!

De laaste is nog over een XL tje en kan gewoon bieden bij Richard...haha.Net zo oud als die van uwe.

el has tissie''

Geniet ze.
Ashwin & Co's

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!