Jasper en Inge op Reis

Foto mysterie

Hallo allemaal,

Enkele dagen geleden hebben we een nieuwe fotoserie op de site gezet. Alles ging prima, de foto's stonden keurig op de site. Er waren zelfs een paar mensen vroeg (of laat) op in Nederland, want er waren al wat reacties geplaatst. Dat hebben we uit betrouwbare bron vernomen, de reacties hebben we zelf niet kunnen lezen.

Helaas waren de dag erna alle foto's en reacties opeens verdwenen. Een verlate Millennium bug? Een zwart gat op internet? We zijn niet de kenners, dus maar even een mail gestuurd naar Reismee.nl

Daar kregen we aller eerst uitgebreide excuses, gevolgd door allerlei goedmakertjes (bossen bloemen, gratis reisjes naar tropische eilanden, enz.). Maar dat was niet waar we naar op zoek waren....wij willen onze foto's terug. Helaas! Alles is definitief verdwenen.

Zodra we tijd (en zin) hebben, zullen we het tijdrovende karwei opnieuw proberen.

Groetjes,

Inge & Jasper

Inge

Inmiddels hebben we beide fotoseries weer op de site gezet!

Groetjes

Marije

leuk om de foto's te zien! Heel herkenbaar, hihi.

Volgens mij genieten jullie nog vol op, dus blijf nog maar even lekker daar!

Groetjes, Marije

Hey Jasper en Inge,

Gisteravond op de vakantiebeursborrel stonden de twee oprichters van ReisMee gezellig een biertje te drinken bij onze stand (en andersom). Bleek dat de een verantwoordelijk was voor het kwijtraken van de foto's! Klein foutje met iets grotere gevolgen. Maar hij baalde er stevig van en ik moest beloven dat ik nogmaals excuus zou aanbieden, dus bij deze! Het zijn ontzettend leuke jongens waar we nog erg gezellig mee zijn gaan stappen. Toevallig hè?
Verder hoop ik dat jullie het nog steeds naar jullie zin hebben, het klinkt fantastisch in elk geval.

liefs,

Jasper

Haha.....wat grappig dat je ze daar tegen kwam. In ieder geval goed dat je hem nog even een schuldgevoel hebt aangepraat. Als ze de hele avond je drank betaald hebben, dan heb ik ze bij deze vergeven :-)

Kim

Nou, niet de hele avond (had een dure drankrekening geworden ;-)) maar ik heb zeker een aantal biertjes gehad. Veel plezier weer!

Liefs Kim